De vereniging

SV Eemsdollard

S.V. Eemsdollard is opgericht in 1983 . Onze schietgelegenheid beschikt over banen van 25 meter (alle Kalibers) , 50 meter (kleinkaliber geweer) en 100 meter (alle kalibers).

Onze schietvereniging heeft ongeveer 100 actieve leden. Zij beoefenen allemaal de edele kunst van de schietsport met een zeer uiteenlopend assortiment aan vuurwapens. Dit loopt van hypermodern tot vuursteenwapens en alles wat daar tussen zit.

Wij beoefenen de schietsport op de volgende dagen:
Donderdag 19:30–23:00
Zaterdag 13:30–16:00
Zondag 10:00–15:00
In onze accommodatie te Spijk. Wij zijn als vereniging aangesloten bij de (KNSA) Koninklijke Nederlandse Schutters Associatie.

Mocht U geïnteresseerd zijn, dan kunt U contact opnemen met het bestuur (of met een van onze leden mee komen) om kennis te maken met de schietsport. Voor een eventueel lidmaatschap dient U 18 jaar of ouder te zijn en van onbesproken gedrag zijn. Dit moet U kunnen aantonen door middel van een Verklaring Omtrent Gedrag (V.O.G.). Dit is bij iedere schietvereniging noodzakelijk. Wij helpen U uiteraard met het invullen van het formulier, het formulier is hier te downloaden.

Heeft u interesse of wilt u meer weten over de schietsport? Neem vrijblijvend contact met ons op en kom eens een keer kijken.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur S.V. Eemsdollard